Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant |
Auteur |
Message |
Proxi Membre hyperactif
Inscrit le: 18 Avr 2003 Messages: 728 Localisation: Ciney (Belgique)
|
Posté le: 12-Nov-03 02:55:17 Sujet du message: Bug des Disques FireWire 800 |
|
|
Le site Apple (US) a modifié la page spéciale concernant le bug des Disques FireWire 800. Voici son contenu :
Apple and Oxford Semiconductor have confirmed that firmware version 1.05 resolves the data loss issue experienced by some FW800 users. FireWire disk drive manufacturers have begun posting firmware updates:
Century Global
Ezquest
Firewire Depot
Firewire Direct
Glyph
Lacie
Macpower
Other World Computing
TransIntl
Wiebetech
Only use the updater provided by the maker of your drive and follow the installation instructions carefully. If your drive manufacturer is not listed, contact them for more information.
This message, third party links and related information are provided by Apple for information purposes only, without representation and warranty of any kind. Apple expressly disclaims any liability relating to the use of this message, third party links and related information. Any questions regarding third party support should be directed to the appropriate third party.
http://www.apple.com/macosx/firewire800specialmessage.html |
|
|
 |
Gribouille92 Membre hyperactif
|
Posté le: 12-Nov-03 07:25:12 Sujet du message: |
|
|
Initialement, je n'ai pas rencontré de souci avec mon "Ice" FW800. Ce qui ne m'a pas empêché de faire la mise à jour du firmware envoyée par mon revendeur.
Depuis, toujours pas l'ombre d'un souci avec ce DD ; pourvu que ça dure !  |
|
|
 |
Patoo92 Invité
|
|
|
 |
|